Poškodená zásielka

Dorazila k Vám poškodená zásielka?

  1. Snažíme sa baliť zásielky tak aby sa na ceste k vám nepoškodili, občas sa však môže stať, že sa zásielka počas prepravy poškodí.

    V prípade, že k vám zásielka dorazila s viditeľným poškodením nemusíte zásielku preberať, alebo ju spolu s kuriérom môžete rozbaliť a pokiaľ je tovar vo vnútri poškodený, balík rovno vráťte kuriérovi a potom nás kontaktujte s číslom vašej objednávky na adrese: shop@duncho.sk alebo na telefóne 905 918 877. Nový tovar vám v čo najkratšom čase zašleme a reklamáciu s dopravcom si vyriešime sami.

    Pokiaľ zistíte, že je obsah zásielky poškodený až po prevzatí od kuriéra, zásielku nafoťte (obal a obsah) a všetko si ponechajte (dôležité na uznanie reklamácie u prepravcu). Takúto reklamáciu nám potom nahláste do dvoch pracovných dní na emailovú adresu: shop@duncho.sk
    , alebo na telefón 905 918 877.

    Táto reklamácia sa nevzťahuje na tovar poškodený kupujúcim tj. na mechanicky poškodené výrobky, ktoré boli spôsobené kupujúcim, ako aj na vady, ktoré vznikli nešetrným zaobchádzaním, použitím tovaru v rozpore s jeho účelom, zlým skladovaním, opotrebením, poškodením vodou či ohňom a ďalších za ktoré nesie zodpovednosť kupujúci.